Friday, June 3, 2011

KARAK


minggu lepas...... hari Khamis (26/05/2011) saya dan en suami telah ke Kuala Lumpur untuk menghantar mertua saya ke rumah saudara. lebih kurang pukul 9, en suami mengajak saya ke Brem Mall untuk menonton wayang. Actually cerita pilihan en suami ialah TRANFORMERS tapi.... nampaknya rezeki menyebelahi saya, rupa-rupanya movie dia tu bln 6. (^__^) i like!!!

Akhirnya....... filem KARAK menjadi pilihan. kenapa KARAK? kerana..... saya selalu melalui pekan karak tu. memang selalu saya mendengar cerita-cerita x sepatutnya di situ. Tapi, Alhamdulillah, buat masa ni saya tak pernah berjumpa dgn makhluk-makhluk tersebut.

Lebih kurang 9.15 en suami belikan saya air mineral dan popcorn dan kami..... jeng jeng..... masuk dan................................................................... (@__@!) alamak! sepanjang saya tengok movie ni, memang perasaan tu x boleh nak digambarkan. berdebar-debar aje. dan sepanjang dalam panggung ni, saya memegang erat tangan en suami. oh tidak!!!! walaupun agak kurang menyeramkan...tapi, keseraman tu tetap menyerap masuk dalam jiwa saya. mungkin kerana laluan tersebut memang selalu saya lalu. saya merasakan seakan-akan saya turut ada di dalam filem tersebut.

memang cerita makhluk-makhluk tersebut hampir serupa dengan cerita kawan-kawan yang mempunyai pengalaman.... Ya Allah..... saya xtau nak cakap ape.

(@__@!) en suami.... saya suak movie tu. saya bagi 4 dr 5 bintang.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.