Monday, June 20, 2011

^__=

http://www.emocutez.com ohhhhh...... kenapa erk? my office mate selalu tanye, nape saya suka sgt tgk budak2 uniform??? last-last dpt en. suami pun pakai uniform.... ^__^ Alhamdulillah......

ok...ok... entry ni nak cerita la nape saya suka sangat tgk budak2 uniform ni. suka je erk!!!! bukan jatuh cinta. cinta pada en. suami jerk.... (ahakss.... jgn mek!!! en.suami saya dah pandai menghendap blog saya ni.... ahahaahaha.....)

nape erk? ^__^ first, sebab motto diaorg. sangat2 salute..... korang semua ada tgk tak siri Hawaii Five-O yg terbaru.... yang ada anggota SEAL dituduh membunuh wife dia. n then, dia naik sebuah kapal dan jadikan orang2 kapal tu tebusan. Ada anggota Hawaii Five-O tu bekas SEAL.... dan dia naik tuk menyelamatkan semua tebusan tu. Yang paling saya suka ialah motto SEAL tu... "walau apa pun jadi, jangan tinggal kawan".... fuhhhhh!!!!! sentap tuh!!!!!

yg kedua, pakaian diaorang.... smart. hehehehehe..... en.suami jgn marah yerk!!!!! http://www.emocutez.comtapi memang saya suka..... perghhhhh!!!!!!!!!! pastu, jentera2 yg diaorg ada..... memang melopong saya tengok. kawan2 pejabat semua dah tau kot. lagi2, skarang ada kerja kat Melaka. huahuahua.... suka hati saya tengok. cuci mata!!!!!! cleaarrrrrrrrrrr!!!!!

pastu...... saya suka disiplin diaorang. fuhhhhh!!!!!!! semua saya suka tengok...... ^__^


~ k la.... cukup la dulu tuk ari ni. hahahahha.....

1 comment:

  1. aa pon suka jugak..smart kan diorang...terbaik dari ladang tuuu...hehehehhe

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.