Wednesday, June 8, 2011

H@NTu


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera (^__^) ..... Ai kawan-kawan.... sihat? Saya sihat-sihat sahaja. So, cerita apa sekarang? ...........

Saya nak tanya korang semua la... korang percaya pada hantu@alam ghaib??? saya nak bercerita 1 pengalaman yang terjadi malam tadi. betul-betul membuka mata dan minda saya.http://www.emocutez.commenggigil saya dibuatnya malam tadi sehingga x boleh nak driving.

Cerita ni bermula..... ketika saya, hafiz (site co-ordinator) dan sherien (bdk purchasing office) on the way balik ke office slps pulang dari Shah Alam.... on the way balik tu kami melalui jalan lama dan ketika sampai di Kampung LBJ... (ntah kenapa lancang sgt mulut ni) saya menanyakan Hafiz tentang hantu dan Hafiz dengan senang hati bercerita..... dan tiba-tiba dia buka cerita pasal hantu di office kami. perghh......................................

tapi, nak dijadikan cerita, si Hafiz mengatakan di antara kami ada lagi makhluk lain. dan sebenarnya bukan hanya dia yang merasa begitu...saya juga rasa apa yang dia rasa. dan sepanjang perjalanan, kami masih bercerita perkara yang sama.

dan..... tibanya di office.... ntah macam mane, perasaan itu semakin kuat dan tiba-tiba.... kelihatan 'dia' melayang-layang di tepi pagar..... Allah hu Akhabar!!!!! menggigil saya masuk ke dlm kereta.... dan seperti melemahkan semangat saya.

adakah itu 1 pengalaman yang ngeri? manis? masam-masam manis???....... (^__^)/

2 comments:

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.