Saturday, June 18, 2011

teman lama ^__^

sedang enak (enak ker? ^__^......) membuat paperwork untuk Bera, tetiba jari jemari saya gatal nak tengok entry zaman2 purba dulu.... dan mata saya terhenti pada tarik 15 May 2010.... entry tentang seorang 'kawan' yang marahkan saya.... ^__^

mungkin hanya insan-insan tertentu sahaja yg memahami... dan jari jemari ku gatal lagi. beralih ke fb dan search 'kawan' tersebut. o0ooppsss..................... saya tersenyum. adakah dia sudah berteman? sudah melupakan encik badigol dulu.....??????? kalau yer, Alhamdulillah...... lagipun, rasanya dia sdh jauh di Bumi Kelantan. doa saya sentiasa bersama 'kawan' saya itu.

Cik Nera Fatimah..... kamu bila lagi? saya mahu makan nasi minyak kamu ni..... seorang dah berteman. kamu pula bila lagi????? hahahahahaha..... jangan marah ye Cik Nera. ^__^

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.