Friday, August 12, 2011

^__^!

Assalammualaikum kawan-kawan....

Anda semua sihat? Hari ni da ari ke 12 puasa kan? pejam celik pejam celik da ari ke-12 kan? ^__^ agak lama menyepikan diri kan? buat pengetahuan kawan-kawan... mcmla org nak tau kan???... saya baru mula kerja ari ni setelah 'dipaksa' cuti selama 4 ari. T__T bosan giler kot. huhuhuhu.....

ok! setelah demam 2 ari minggu lepas.... saya pun blk ke kg. n then, nak dijadikan cerita.... ari Isnin tu, nak g keje, da siap panaskan enjin kereta, tetiba perut saya rasa sakit sgt dan saya muntah sampai 10kali. ma saya da risau dan adik pun bawa saya g klinik. sampai jer, check.... n then... resultnya.... rahim saya jatuh. tu sbb sy rasa sakit sgt. nak ter'kentut' pun, Ya Allah...sakit sgt. ilang nikmat kentut kot. then, solution nya, saya kena urut.

ok kawan-kawan.....
sakit yg teramat sgt. ada sorang makcik ni cakap, lg sakit dr org beranak. oh!!! menakutkan..... betul kawan-kawan. sakit sgt. confirm!!! pasni, saya kena berhati-hati. ni sbb jth kat tangga toilet ni. adoiyai..... @_@! confirm la, nangis. saya mmg kena hati2 la pasni. jalan pun sakit. betul.... saya x tipu.

ok kawan-kawan.... mcm mane persiapan raya semua? ok x? heheheh..... saya, ala kadar je. yg penting, en.suami balik. ^_^

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.