Thursday, August 25, 2011

Hari ke-25.... ^__^

Alhamdulillah... hari ke-25 sudah selamat. InsyaAllah, lg 5 hari kita akan berHari Raya AidilFitri... wah, tak sabar rasanya. Hati mula rasa dup dap dup dap... nak bercuti. hehehehe.... best nya raya.

minta maaf ye kawan-kawan... da 2 ari x update entry. saya kena ke Bera, Pahang... settle kan kerja di sana. Alhamdulillah, buat smentara ni, boleh la bercuti dengan senang hati. suka sgt2....

OK..... en.suami da selamat sampai di sini pada 23/08/2011 hari tu. awal 2 ari dari sepatutnya. kalau tak, ari ni baru la terkedek-kedek nak amik en.suami di KLIA. ^__^ best nya saya. tapi, disebabkan saya WAJIB ke Bera, Pahang.... adik terpaksa amik en.suami di KLIA. minta maaf ye en.suami. komitment kerja, lg pun, terawal daripada yang kita rancangkan.....???? kan? kan? so, disebabkan saya pulang agak lewat, ari pertama en.suami sampai pun, saya da minta tolong en.suami memasak untuk berbuka puasa. @___@! minta maaf ye en.suami. da 'ter'buli plak... x sempat nak masak. besttt nya, en.suami masak sup daging dgn goreng sayur campur sotong. woww.... suka sgt. saya cuma tlg msk nasi + buat air.

semangat nak beraya da sampai... kuih raya da ada. baju raya da ada... en.suami pun da ada. tunggu Hari Raya Aidilfitri je tiba.... kan? kan? kan?

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.