Friday, August 12, 2011

fenin kepala

pada petang yang agak suram indah ni kan... ayat mane la saya ciplak ni kan?? kepala saya asyik berpusing-pusing je. banyak benda yang sedang asyik saya fikirkan ni. asyik sangat la... huhuhuhu... ok!!! saya sgt fenin.

da la 1st day mula kerja dlm minggu ni... saya da mula fenin. @_@ serabut. ape yg buat saya fening???? ok......

  • yg pertama, adalah tentang projek bera - ok!!! saya da mula menyampah da. fed up dgn 'org-org' yg bermuka-muka ni. paperwork da mcm cipan da ni. kejap ok kejap ko.... minggu ni, last chance... esok hari terakhir. pasni, saya akan check smua skali. haihhhh.....
  • yg kedua, paperwork untuk projek melaka - oh tidak!!! after raya, kitaorg ada internal audit. menci giler bila all paperwork like rubbish. ni ckp jujur ni. tgh pening kepala nak fikir, mcm mane saya nak settlekan semua ni. haihh.... dari td da tergolek ke kanan, tergolek ke kiri ni. pegang kepala fikir... mcm mane nak settle smua ni. tgh pening. nampaknya mcm saya kena hadap benda ni jugak. ok.... bukan sbb nak internal audit je, td pun time meeting, saya kena dgn consultant n client. paperwork blh dikatakan out. ok!! saya yg dipaksa rela ni, akan cuba jahit mane yg rompong2 tu kan. ari ni balik dr meeting mmg tebal muka n telinga ni. sakit hati kot....
  • yg ketiga dan terakhir..... mungkin yg ni ssh ckit. ni yg lebih tunggang terbalik ni. mcm nak pecah ckit otak ni. pusing kanan kiri still x dpt jawapan. ok!!! katakan anda mendapat offer yg ok dari skarang, yg lbh baik.... anda rasa mcm mane? katakan post tu post yg agak bgs dr skarang... anda berbelah bahagi tak? hurm......
haihhhhh..... saya fenin. saya syg project department. saya syg PM (En. Remy~ Bro,walau ada org cakap, you terlalu lembut ke ape ke... apapun, sbenarnya you penyebab utama saya selalu tolak peluang kerja lain. Saya hormat cara you berfikir, saya suka cara you...) saya, saya syg PM saya. ok.... pastu Bro Hafiz (walau gila2 tu lebih ckit, tapi... kerja tetap jalan. bnyk benda saya belajar) n Bro Asram (kdg2 mulut tu terlalu up to date kan.... i tetap syg u tau. kalau u xde, haihhh..... fenin kepala i ni) sgt2 sayang...... T__T

golek-golek.... cari jawapan sama2 erk?????...... ^____________^

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.