Thursday, August 18, 2011

Dugaan Hari Ke-18

Pagi yang indah ini, sedang saya driving my mini cooper M'sia... nak jugak kan???.... tetiba, saya rasa mcm lain mcm je kan... tgk2 tayar kete belakang bocor daaaa........... haihhh.... @___@! mcm mane ni? da x pk lewat ke ape, pk sape nak jadi mangsa tuk tukar tayar kete ni je. hahahaha.... ^_____^ niat jahat gler kan?

sian kan? tgk.... tayar belakang saya bocor.... di fikir-fikir, ni confirm akibat g site Melaka. haihhh..... sape la agaknya yg nak tlg tukar ni????

ok kawan-kawan... ni bahan-bahan tuk kita tukar tayar k? haihhh.....


dan...... jeng-jeng.... ini la mangsa untuk ketika itu. En. Hafizullah ZAMRI. ^____^ tq ye bro.

dengan senyum dia tukar tayar kete saya.... :) Bro, jgn terbarai pose tu yer? nnt dari HERO jadi ZERO plak. ^_____^

after tukar tayar tu.... saya pun g kedai tuk tukar semuanya. ^___^ haihh....

dugaan bulan pose...kan???? nasib baik ada gak penyelamat dtg.


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.