Monday, August 1, 2011

Ramadhan

Alhamdulillah... Ramadhan datang lagi. Syukur Ya Allah, kerana mengizinkan saya untuk menikmati lagi Ramadhan ini.

Ramadhan pertama sebagai seorang isteri... Alhamdulillah... dan hari ini pertama kali bersahur as a wife and without him, en.suami. hurm... tipu kalau cakap saya x sdh. tipu kalau saya x jeleous dgn girl yg kawen dgn army and duduk bersama. but, I accept all my destiny.. Alhamdulillah...

masih segar 2 taun lepas, ketika itu saya telah bekerja dan en.suami berkursus di subang. bersahur off course la di tempat memasing, tapi, berbuka tu.... hampir setiap ari bersama. tempat faverite adalah tasik S.Alam Sec 2 atau tepi pdg stadium. yehaaa..... tu waktu cintan cintun la.

dan tahun lepas, as a tunang orang. tapi... time tu en.suami di Labuan. so, xd ape yg special la kan.

dan tahun ini... as a wife. terasa kematangan tu ada. terasa kekuatan tu smakin bertambah. Alhamdulillah... ku pohon dari Mu Ya Allah, moga Ramadhan kali ini penuh keberkatan dan kenikmatan walaupun tanpa en.suami di sisi. x kisah, asalkan raya kali ni en.suami bercuti. V(^__^)/ x sabar tunggu en.suami balik.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.