Monday, August 22, 2011

Hari Ke-22......

Alhamdulillah, besyukur saya ke hadrat-Nya, masih dapat lagi saya menghirup udara segar di atas bumi Allah ini... dan masih dapat menunaikan puasa ke-22. ^___^ ayat skema nak mampus kan? hahahaha....

hari ni, saya bersemangat waja dan sgt2 exited..... x sabar2 tunggu esok. kenapa? sebab en.suami akan sampai di KLIA pukul 10pg esok. smoga semuanya berjalan lancar... Amin.... ^__^ bgn pagi pun semangat je. xde la nak malas2 kan? slalu tu nak bgn pagi punya la ssh... kali ni, exited je nak g keje. kelakar plak bunyi nye kan? mcm org angau... hahahah... tp, xper... angau dgn en.suami. suami sendiri kan? hati tgh senang ni....

^_______________^ senyum.

ok... semangat nak buat keje ni. nnt pape sambung lg erk?

4 comments:

  1. wah en suami da nak balik...bestye...honeymoon la huhu

    ReplyDelete
  2. Wah..suami balik rupanya....memang bersemangat pun...hehehe...apapun senyum selalu kat suami...

    ReplyDelete
  3. fara, hahaha... 2nd honeymoon erk? insyaAllah.

    En. Kancil, aah. suami saya nak balik esok. da lama x jumpa. tu semangat lain mcm ckit. rnd sgt.

    ReplyDelete
  4. kak.. senyum.... tanda org ngah shok..

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.