Friday, August 19, 2011

Rezeki Sebelum Raya

^__________________________________^ nak senyum panjang2 ari ni walau keje tgh membukit ni. wakkakakakaka................

Alhamdulillah.... walaupun ari ni di kira ari paling serabut sedunia.... ye, saya buat claim post-tender. time2 nak raya ni banyak plak fax/email minta duit.... saya di rasuah bukan rasuah betul-betul la dengan amount kat dalam bank. hehehe.... ^____^ tq Boss. saya sgt gembira. adalah rezki time raya kali ni. selalu terasa time chinese new year je kan... kali ni da kerja dgn Melayu, rasa duit raya AidilFitri plak... Alhamdulillah... bersemangat saya buat kerja ari ni. Mula la kepala ni sibuk uat budget nak beli ape. hehehehe..... semangat gler.

Alhamdulillah.... terima kasih Boss. ^_____^

1 comment:

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.