Wednesday, August 17, 2011

Hari Ke-17 =____=

Alhamdulillah.... hari ni, hari ke-17 umat islam berpuasa. terasa cepat sgt masa berlalu. Alhamdulillah.... dan lagi 8 ari en.suami akan balik ke semenanjung. sangat-sangat gembira.

Ari ni, juadah berbuka... nasi + ayam masak merah + kerabu mangga + ayam panggang + gulai ketam + air kartika + ABC.... gila tamak kan??? nafsu makan tgh meningkat. habisla x muat baju raya. hongeh perut saya. dan menyebabkan saya rasa macam nak tdo aje. gile... mmg sedap. x mcm semalam, kami (adik dan saya) g beli makanan kat area belakang family store Seremban 2, da la mahal x sedap plak tu. menyampah gler. ari ni, Alhamdulillah.... sedap gler dan harga amat2 berpatutan. tu la kan, bak kata adik smlm, pakcik tu betul2 jual utk cari duit raya. gler teruk, confirm mmg xnak beli kat situ da.

ni nak cter pasal ketidakselesaan saya 2 3 ari ni... disebabkan oleh kewujudan foreigner kat depan umah ni. diaorg suka melepak depan umah bising2. dan kalu saya balik tu, pandang mcm x pernah tgk org. sgt2 x slesa. harap2 jgn la ada paper..... mmg sgt2 x selesa la. ntah mcm mane nak selesaikan benda ni.

^__^ ada idea???

2 comments:

  1. ur husband jauh yea?? sian nya.. mst windu gilak2 kan??

    ReplyDelete
  2. Fara, usband saya keje di Labuan la. huhuhu... mmg slalu kena tinggal la. sian kan? cnfirm la rindu gler. tapi, masing-masing ada commitment. so, x kisah sgt. kalau bz tu mmg lupa la.

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.