Sunday, August 21, 2011

Impianku...... ^___^

semua org ada impian... begitu juga saya. ^__^ saya pun ada impian. impian saya xd la setinggi mana. cuma, harapan agar impian saya tercapai itu tinggi melangit. InsyaAllah, tplpng doakan ye kawan-kawan.

dulu, masa study, impian saya adalah untuk menjadi seorang engineer... site engineer. Alhamdulillah, selepas hbs exam (last paper utk final sem) saya mendapat tawaran tersebut. ^__^ mungkin niat membantu keluarga dan xnak menyusahkan ma dan abah saya, Allah memperkenankan hajat saya itu. dan sehingga kini, saya seorang site engineer... Alhamdulillah.

ok.... slps bekerja dan berkahwin, saya tetap mempunyai impian saya sendiri. ^___^

ok, impian pertama.... sebagai seorang anak saya ingin menghantar abah dan ma ke Mekah untuk menunaikan haji. dalam hati, bilakah saya dapat menghantar mereka ke sana... adakah sempat saya melaksanakan impian saya itu... Ya Allah, hanya Engkau tempat aku meminta. hanya Engkau tempat aku mengadu.... moga impian yang satu ini akan tercapai secepat mungkin. Amin.....

Impian ke-2... ^__^ saya mahu harta saya sendiri. maksud saya kereta dan rumah. kereta la yg utama nya. kenapa kereta? sbb saya xd kereta sndr. selalu g sane cni tu naik kete office. dan kalau ada pun, atas nama ma. mmg la saya yg bayar kereta tu, tp... kepuasaan tu yg saya xde. rasa mcm biasa-biasa je. yela kan, menumpang harta org. heheheh..... kalau pasal umah tu, maybe lambat ckit pun xpe kot, sbb skarang en.suami da beli umah. so,tu blh la hold sekejap.

Impian saya yg ke-3.... smoga en.suami cepat-cepat dapat transfer ke semenanjung. Amin..... buat masa ni, ni la yg saya amat2 berharap dapat ditunaikan. kira yg paling terdekatla... ^__^ tlg doakan ye kawan-kawan....

Semoga saya dapat mencapai semua impian saya tu.... dan begitu juga dgn kawan2. sama-sama lah kita mendoakan yer.... ^___^

6 comments:

  1. frh doakan ur husband cepet dapat tukar k.. my sis pun pnh cm miza.. smpai lahirkan bby 1st.. husbnd dia masih kat sabah...

    ReplyDelete
  2. thanks farah... ^__^ miza pun harap dia dapat tukar scepat mungkin. da lama sangat dia kat sane. lagi plak kami anak sulung. masing-masing ada t/jawab.

    ReplyDelete
  3. ok... semoga husband miza cepat2 blik cni... amin...

    ReplyDelete
  4. semoga impian miza semua dilunaskan ye....amin

    ReplyDelete
  5. impian yg hampir sama.
    (^_^) gudluck~~

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.