Thursday, August 25, 2011

Surprise.....

x surprise lansung la en.suami... ^__^ sian dia. x pandai betul nak buat surprise. ok.. ok... ni adih untuk birthday saya pada 10/9/2011 akan datang. tapi, da 'ter'jumpa plak. ada ke patut en.suami letak kat celah-celah kain. confirm la, tetiap ari saya ni buka lemari baju nak cari baju tuk g keje. =__=!

wow.... thanks en.suami. saya sangat-sangat-sangat suka adiah ni. jam tangan.... ni perli ke ape erk? hahahaha.... saya mmg punctual kalau kerja, tapi dengan en.suami mesti terbabas. xtau kenapa... pastu, en.suami kan uniform... en.suami saya ni, cukup pantang kalau saya x tepat masa. minta maaf ye en.suami... suka hati saya dapat hadiah ni. ^_____^ senyum je. apa-apa pun, tahun ni saya bertuah sangat sebab raya bersama en.suami dan birthday pun dapat sambut bersama. Terima kasih Ya Allah.....

2 comments:

  1. wah.....bestye pat hadiah....

    ReplyDelete
  2. sweett.... farah nk jugak akak.. kehkeh.. tp bday taun depan tau... lawak jer..

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.