Saturday, August 6, 2011

Hari Keenam (@_@!)

Assalammualaikum kawan-kawan....

Pagi-pagi lagi, agaknya pahala puasa da berkurangan. adoiyai.... pepagi time g tmpt keje da maki-maki org. baru keluar umah da maki org kot. huhuhu.... ni smua gara-gara driver yg kat simpang, x brenti and bg saya lalu. wtf kan? kan pepagi da kena dgn saya. gth la, bila korang buat xtau. lansung tayang muka bodoh kan? yg paling saya menyampah, siap cucuk2 blkng kereta saya lg. da la memasing muda lg. hbs la M'sia kalau ada driver2 kurang diajar mcm ni.

haihhhh.... saya makin bosan dgn keadaan kat office. asyik bera n bera. cepatlah siap. esok2 lusa, kalau ada kerja lain, harap2 da sibuk... xd la saya duk terperap dkt opis. i'm a site engineer ok.... site engineer slalu duk kat site aje, bkn duk kat opis. skarang, bnyk duk kat opis. hurm.... tension kepala otak kot. and then, slalu je pendam smua dlm hati. maybe btl ckp zahid, saya kena luahkan smua kot. jgn simpan2.... bnyk benda nak saya fikir... kalau la bkn sbb bdk2 team project, mmg saya da x bertahan kat company ni. nsb baik sbb sygkan bdk2 team, saya bertahan gak. haihhh.... apelah masalah company ni kan... kdg2 blh tgk dgn mata sndr. hurm.......

now, kepala tgh weng2.... haih!!!! rnd time2 study dl dan rnd time2 lepak dgn KLGC dl. smua dgn kawan2. syok sgt.... now, da jd wife org. berbuka sorg2. haihhh.... tension jugak kdg2 tu. kat Seremban ni, sy lansung xd kawan slain bdk2 opis. adeh ai...!!!! bayangkan la... sensorg je. mmg blh gilo kot. en.suami, cepat2 la balik. saya rindu..... T__T

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.