Sunday, August 7, 2011

Hari Ketujuh (^__^)

Assalammualaikum dan Selamat Pagi kawan-kawan....

Alhamdulillah, hari ni da hari ke-7 kita berpuasa. hari ni, saya akan kuarkan entry awal ckit. sbb sat lg saya nak blk ke kampung. berbuka bersama-sama keluarga. ok x kengkawan??? ^__^

bosan betul time berbuka sensorang kot. rasa mcm nak terkeluar air mata ni..

ari ni, saya nak balik kg. ^_^ syok nya rasa.... en.suami pun da izinkan. tq en.suami... tp, b4 balik ni nak g tesco seremban 2 nak belikan kurma tuk ma dgn abah. suka betul diaorg makan kurma yg saya beli ari tu. syok je tgk.... pastu, nak cuci2 mata sat.... alamak, confirm kurang pahala puasa saya. hehehehe....

k la allz.... saya nak siap2 da. jumpa lagi esok.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.