Saturday, August 27, 2011

Hari Ke-27 ^___^

Alhamdulillah, hari ke-27 sudah. mesti kebanyakannya da balik ke kampung kan? saya gak masih di office ni. T___T menyelesaikan smua kerja yang msih x selesai. sedey gler.... da 3 ari duk kat site, ari ni ada masa kat office. so, sblm mula kerja nak update entry jap.

ok.... sesiapa yg da mula nak bergerak pulang ke kampung tu, saya doakan semoga perjalanan anda tiada masalah dan selamat tiba di kampung memasing. penat, berenti rehat dulu... ^__^ jgn pentingkan diri sendiri. bertolak ansur.... ok?

hurm.... sekali lagi... entry terakhir b4 raya ni... saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI... MAAF ZAHIR & BATIN. mungkin kita tidak pernah bersua muka, tapi maybe ada kata-kata saya mengguris rasa anda semua. ^___^

1 comment:

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.