Tuesday, August 2, 2011

Hari Kedua (*__+)/

Assalammualaikum kawan2......

Hari kedua berpuasa... penuh dugaan Ya Allah. :)

saya ke Bera kerana ada beberapa defect yg saya perlu lihat dan selesaikan secepat mungkin. saya bersama supervisor baru, Zahid bertolak dari office lbh kurang pukul 9.45pg. dari Seremban ke Bera lbh kurang 2 jam stengah. oh ya... lupa nak cakap, ari ni mak mertua big boss telah kembali ke Rahmatullah. takziah boss....

ok, sambung cerita.... :) sampai kat sane lbh kurang pkul 11lbh dan saya n zahid check smua defect yg perlu kami repair scepat mungkin. nak upload gambar ke? xpayah la kan? x best pun..... so, jumpa sub-con... da siap bincang smua kitaorg bertolak balik ke seremban. fuhhh!!!! tension btl saya. nasib baik pergi berdua. kalau sorg, confirm da duk tepi jalan da. 'mini cooper' M'sia saya xd radio... kalau ngantuk tu, ke tepi jalan la jawabnya. :p nasib badan. hahahah...

so, sampai kat office, ala2 tinggal sejam lebih lg... ke sana ke sini... kul 5, smua balik. tamat sudah kerja hari ini. :) saya pun beransur ke rumah... dan feveret is katil. :)

ari ni, juadah saya nasi + sambal petai campur udang. yehaaa... sensorang kan? simple aje la. ok la allz... saya da ngantuk. kita sambung esok... papai... ^__^

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.