Tuesday, September 20, 2011

^__^

jam menunjukkan tepat pukul 10.30pagi. ^__^ tapi, di Labuan da seperti jam 12tghhari-1ptg semenanjung. menakjubkan ciptaan-Nya. dari semalam saya merasa sangat takjub dan sangat terpegun dengan ciptaan-Nya. mungkin dari situ kan lahir keinsafan untuk diri saya...

Ya Allah, aku bersyukur dengan apa yang Kau berikan kepadaku. Terima kasih Ya Allah... dari pagi ke petang, ku lihat semuanya. kenikmatan Kau berikan.

sungguh terpesona saya melihat kecantikan dari atas kapal terbang. dari besar menjadi kecil dan semakin kecil. cantik sangat. melihat lautan terbentang luas, daratan yang dipenuhi hidupan... pokok2, manusia, rumah dan kereta yang memenuhi jalan raya. sungguh cantik...!!!

mungkin orang cakap... "ah!!! jakun bidak ni. mcm x pernah naik kapal terbang." hehehehe.... bukan x pernah, tapi, saya memang sensitif tentang hal2 begini. bukan hanya semasa menaiki kapal terbang... semasa naik feri pun saya akan berfikir dan menikmati keindahan itu. melihat lautan yang terbentang luas.

entah lah... ^__^

Ya Allah, aku bersyukur dengan nikmat yang Kau berikan. Terima kasih...

1 comment:

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.