Tuesday, September 20, 2011

malam ke-2 ^__^ labuan

sayu je malam ni... keseorangan tiada teman. huhuhu.... en.suami kena bertugas plak. sambil2 tu saya pun kemas la apa yang patut. maklumla duduk bujang ni mcm2 la jadinya. sane stoking cni stoking, kasut tu, kemain berbaris panjang. hahahaha... lawak pun ada.

Alhamdulillah, setelah 8 bulan kami bersama, ni la first time saya puas hati dapat melayan semua keperluan en.suami... dapat masakkan makanan untuk beliau, dapat buatkan minuman petang sebelum beliau masuk kerja petang tadi.... basuhkan baju beliau, guna tangan lagi.... hahahah... sungguh saya x sangka... ^__^ tapi, ada rasa satu kepuasan bila saya buat semua itu. mungkin inilah rasa seorang isteri.

kemas2 umah... tapi, kejap kemas kejap berehat. entah kenapa 2 3 ari ni, badan tak berapa nak sedap. cepat penat cepat sakit pinggang... so, last sekali en.suami cakap, buat esok. rehat je la... ^__^ green light. amat memahami kemanjaan si isteri ini. haihhhh!!!! manja la sangat kan??? gedix je lebih. tengok kain, mak aih!!!! berbukit nak kena basuh. esok pepagi nak kena basuh. sbbnya, pukul 6 kat cni da mcm pukul 8lbh kat semenanjung. terik lagi..... so, memang sesuai untuk sidai kain.

... k la allz... nnt kita update entry lg. can cin cau... ^__^

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.