Tuesday, September 6, 2011

saya sudah semakin gemuk!!!!

argghhhh...!!!!!! sshnya nak menerima kenyataan ini. saya sudah semakin gemukkkkk........ nak comei2 mcm dulu. nak pakai baju2 seluar2 kemeja2 dulu... aduh!!!!! tolonggggggg........... T__T


en.suami cakap saya da makin montel.... adik jemi cakap 'kak, akak da gemuk la. dulu, xd pun perut tu. ni da ada...' arghhhhhh!!!! tension nya saya dengar. skarang ni, da cepat penat. kejap je da sakit tumit. huhuhu.... sedeynya saya.


adakah kerana saya semakin senang hati? adakah kerana saya sudah berkahwin? adakah kerana umur saya semakin meningkat? atau.... adakah kerana keturunan? oh tidakkkkk!!! saya nak comei2 gevu2 macam dulu........


tekad nak exercise.... nak g jogging, kaki saya x brapa nak sihat. asyik terseliuh jerk. maybe kena tukar cara lain ni. maybe beli basikal... jalan2 kat taman.... any idea pleasee?


la ni tengah survey2 internet... ^__^ adalah dapat note2 berguna kalau saya nak kurangkan berat badan ni.... nak kena praktik kan ni... InsyaAllah.... chaiyo!!!! chaiyo!!!

3 comments:

  1. samalah kita..akak pun dah montel..balik kg semua kata, eh ko dah gemuk la ly..tension jer dengar..huhu

    ReplyDelete
  2. akak.. buktikan.. montel bukan sebarang montel.. gemuk bukan sebarang gemuk... farah sokong!!! yeahhhhhhh

    haha.. farah yg over

    ReplyDelete
  3. kak erly, tapi kan balik kedah org cakap sal kurus ckit. konpius betul.
    farah... baru terkedek-kedek nak berdiet.

    arghh.. mmg da makin gemuk la. cdey betul sbb semua baju dulu2 da xleh nak pakai. sedey betul...

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.