Thursday, September 8, 2011

kalau saya marah....

kalau saya marah........

1. saya akan buat muka masam mencuka.. buat muka menyampah. aku mula menjeling tanda x puas hati. haihhh.... muka saya ada mood pun, mcm org marah. ni kan plak kalau btl2 tgh marah...

2. aku akan mula hentak-hentak barang... tanda protes. dlm hati, aku hentak2 kepala orang tu.

3. saya mula rasa menyampah nak menjawab soklan-soklan org yang buat saya marah.... da la pendiam, bila marah...lagi pendiam. muka plak mencuka aje.

4. bibir saya bergetap tahan marah.... rasa mulut ni mcm jadi celupar je... cepat je nak menjawab apa org jawab. mulut ni mula la lancar je membidas. makin lama makin celupar... sound sana sound cni. dalam hati, kalau boleh tumbuk2 pijak2... memang da buat da.

5. dalam hati nak lempang je org yang buat saya marah tu.... xd otak ke malaun oi... vungukss!!!!

2 comments:

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.