Saturday, September 24, 2011

Sarapan Pagi... ^__^

Assalammualaikum dan Selamat Pagi kawan-kawan... Hari ini hari Sabtu. Hari ke-5. ^__^ Alhamdulillah, saya masih diberi peluang untuk menjalani kehidupan seperti biasa. ok...!!! Jam da menunjukkan pukul 6.45pagi, tapi di sini da seperti pukul 7.30-8.00pagi.


ok... ni pukul 6.09pagi. ^__^ da cerah. macam pukul 7.00pagi Semenanjung. terasa awal gila saya bangun.

ni plak sarapan pagi saya ari ini. Spaghetti... masakan en.suami untuk si isteri. sedap...lagi sedap dari masakan saya. ^__^ Tq en.suami. <3 sayang abang.

Seawal pagi 5.30 en.suami da bangun tuk menyediakan sarapan untuk saya. Tq en.suami, walau pagi ni en.suami kerja tapi beliau nak juga sediakan saya sarapan pagi ni. Maklumlah da 2 ari beli sarapan di luar. Nasi lemak... da makan nasi lemak, mula la mata mengantuk + malas.... macam mane nak pusing2 Labuan kan???? so, pagi ni, en.suami ringan tulang la nak sediakan Spaghetti ni. sedap. Manis+Masam+Pedas... ^__^ da amik resipi. Nnt saya nak cuba. Kuah dia tu resipi en.suami sendiri tau. Bukan yang dalam tin ke ape...

Oh yer... en.suami da siap2 nak g keje. Nnt saya sambung cerita lagi. see u...


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.