Wednesday, September 21, 2011

Hari Ketiga :)

wow.. pejam celik pejam celik, da hari ke-3 saya bercuti di Labuan. ^__^ suka hati. tapi.... T__T maknanya lagi beberapa hari perpisahan akan terjadi. huhuhu... sedey mcm ni. ari ni en.suami kerja malam lagi. hari ke-2 dan esok... jeng jeng... en.suami off duty. so, boleh jalan2 gelek2 dating2.. xde sape nak kacau. hahahah....

tadi... planning nak ajak en.suami g mancing. gila syok. ^__^ tapi, x tau la lagi mcm mane. sbb cuaca kat cni x menentu. kejap ujan kejap panas. kalau ok, saya akan teruskan planning.

dan..... nak ajak en.suami jalan2 kat tepi pantai. wahhhh!!!! x sabar nya. saya jatuh hati dengan laut di sini. ^__^ kalau la... ada rezki di sini kan best. syok je. en.suami dan saya kerja di sini... best2.

hahahaha.... td, saya g lunch date dgn en.suami. beliau bawa saya jenjalan.... sambil beli barang dapur. kat sini, nak jumpa kereta Malaysia punyalah susah. haihhh!!! terpegun kejap. jakun pun ada kot. bukan ape, semaju2 KL tu... jarang la jumpa kereta besar ala2 mewah ni kan... tapi, kat sini... pergh!!!! gila saya dibuatnya. tu tadi cakap dgn en.suami.... kalau la beliau baru keje di sini, dan rezki saya pula dapat kerja di sini.... agak2 mampu kot nak beli Nissan Murano untuk saya dan R1 untuk en.suami. wow!!!! dasyatnya impian. hahahaha....

1 lagi... makanan kat sini x mcm kat semenanjung. ^__^ lain ckit la. tp, not bad la. kali ni maybe saya akan round Labuan sahaja. masa x mengizinkan la tuk ke Kota Kinabalu. tapi, xtau la kan... ada rezki lebey, ada masa terluang... sampai plak kang... ssh nak jangka. tapi, planning kali ni hanya bercuti di Labuan sahaja.

^__^ k la allz. kat cni da gulap gelita mcm pukul 8lbh tau. hehehe... amazing kan? saya pun terkejut. hurm.... tapi, sy suka.

4 comments:

  1. kalau akak g kk.. g pasar filipin.. shopink mutiara n kristal... huhuhuhuhkk....

    ReplyDelete
  2. hahaha... masa akak g bln 2 ari tu, gila akak beli semua.keronsang plg bnyk akak beli. syok gler.... ^__^ makanan pun best. seafood semua fresh.

    ReplyDelete
  3. wahhhhh!!!! ketam da??? sedapnya ketam blackpper.... mavelusssss

    ReplyDelete
  4. smlm akak dinner kat anjung ketam. kedai yg atas laut tu. perghhh... sedap. nnt akak upload pic bg fara tgk. sedap sgt. sedap pun sedap, murah pun murah... best sgt. hahahaha....

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.