Saturday, September 10, 2011

Happy Birthday To Me... ^__^

Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan NORSALMIZA MUHAMAD..
Allah selamatkan kamu...


Happy Bitrhday to me... ^__^

Alhamdulillah, masih lagi saya diberi peluang untuk menjalani kehidupan di muka bumi ini. Terima kasih Ya Allah. Akan ku cuba menjadi umatMu yang baik, yang sentiasa Engkau redhai... Amin...

Bangun je pagi ni, seperti biasa, en.suami memberi ciuman kasih sayangnya untuk saya. Specialnya ucapan Happy Birthday kali ni live tak macam sepeti biasa. ^__^ panjang je senyuman saya pagi ni. semangat nak g kerja... ^_^

Tq to allz my friends yang wish my birthday dan doa kesejahteraan saya... Semoga doa-doa anda dimakbulkan oleh Allah. Hanya Allah yang akan membalas semuanya.

To my family... love you allz. Abah, Ma..Ayah, Mak.. and my siblings. ^__^

To my Bro and Sis (Project department).... thanks keransa sentiasa sokong saya. membantu saya.. ^__^ sayang korang semua.


1 comment:

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.