Monday, September 19, 2011

Selamat Tiba... ^__^

Alhamdulillah... selamat tiba di rumah. bukan rumah kat Seremban, bukan di Pahang dan bukan di Kedah... tapi, di Labuan. ^__^ kuarters TUDM en.suami.

perghhh.... penat siot. lemah longlai rasanya. x suka naik kapal terbang tu. dari dulu sampai la sekarang, saya memang mcm fobia dgn tempat2 sesak dan kecik. mak aih... duduk 2 jam 25 minit dlm kapal terbang tu, buat nafas saya jadi sesak. xtau nak buat ape... ke kanan x boleh, ke kiri salah... semua serba tak kena. last2 tengok luar.... hitam jerk. da malam katakan... ^__^ serba x kena dibuatnya. mak aih... macam mane nak balik nanti ni. huhuhuh....

^__^ ok kawan-kawan, bagi peluang saya rehat erk? saya sangat-sangat letih. nnt saya update lagi.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.