Tuesday, September 20, 2011

Hari Kedua.. @__@!

Selamat Pagi... ^__^ awal saya on9 tau ari ni. pukul 6 da ada depan lappy. hehehe... kat cni, pukul 6 pun da terang bederang macam kat Semenanjung sana. terik lagi. haih.... mematikan terus mood saya nak tido balik lepas en.suami pergi kerja.

pagi-pagi da berperang dengan baju kerja en.suami. 2 3 kali plak nak iron... @_@ pening kepalo den. susah2 sangat en.suami iron sendiri. agaknya baju uniform ni, kena macam tu kot. susah betul.

rumah en.suami mengadap taman dan stadium (agak2 je...sbb rupe mcm stadium) so... pepagi ni, leh cuci2 mata ckit sambil buat kerja. i like.... ^__^ ngadap kerja sat. jap g baru kemas2 umah.

nak tahu 1 rahsia tak? hehehe.... tapi, bukan la rahsia sangat... dah bertahun2 kawan, bertunang setaun dan kawen 8bln dgn en.suami, ni la first time saya tgk dia pakai uniform. hahahahahah... rasa melayang2 plak ari ni. selalu cuci mata tengok orang lain. ari ni, depan mata en.suami pakai uniform. gila macho.. smart gila. hahahhaa.... ades!!!!! sakit jiwo da.

ok la allz.... saya nak start buat kerja da. bye2... nnt saya update entry lagi.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.