Thursday, September 22, 2011

Hari Keempat @_@!

Hari ini hari Khamis. bermakna hari ke-4 saya di Labuan. ^__^ saya baru balik dari dating tepi pantai dengan en.suami. Argh.... gila suka. cantiknya pantai tu. ada plak gerai ABC dgn cendol td, so, saya dgn en.suami dating2 sambil makan ABC dgn cendol. hehehe... makan sambil menikmati keindahan alam. i like.... nsb baik la en.suami tu memahami, sabar dgn kejakunan si isteri ini. hahaha...

lepas da puas tgk pantai tu, kami ke pekan (nak kata pekan, ni la bandar nye.... tapi kecik. camno tu?)... kami beli sedikit barang utk dimasak esok pagi... sbb mlm ni, nak g makan seafood kat tepi pantai... ^__^ after tu, g saloon sbb nak potong rambut... en.suami x bg saya potong tanpa pengawasan beliau. katanya, nnt saya potong pendek sgt... then, jalan2 lagi. cuci mata. opsss.... ada pasar malam gitu. tapi, pasar malam ni unik sikit.. sbb pasar malam ni xleh masak kat situ. semua masak di rumah masing2. so, nmpk mcm x fresh sgt la. hurm... ada gak mcm tu kan? hehehehe.....

ok... td g lunch kat luar... en.suami ckp kedai makan tu famous sgt kat cni. mmg time tghari lalu confirm xde parking... so, kami pun pergi agak lewat ckit la. bagi laluan kat org2 lain dl. masakan dia okay2 aje. xde la sedap sgt. tapi, mmg masakan sini... ala2 je. kalau org semenanjung dtg cni meniaga, confirm laku. betull!!!!! xcaya cuba la. ^__^

hurm.... ^__^ ok la... nnt kita sambung entry lain plak. now, nak rehat sekejap. ^__^

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.