Saturday, September 24, 2011

Muzium Marine Labuan

hai kawan-kawan.... en.suami da pergi keje, so, kita sambung citer balik. ^__^

semalam.... en.suami kan off. hari Khamis tu beliau janji nak bawa saya g tgk hidupan laut. en.suami cakap, mcm2 ada. ^__^ exited je dgr. so, saya pun tuntut la janji beliau tu. and then, lbh kurang pukul 2ptg, kami pun sampai di Muzium Marine Labuan.


WELCOME TO MARINE MUSEUM...
ni pintu masuk ke Muzium Marin tu. en.suami yg pemalu+x suka amik gambar. T__T
tengok pintu pun da exited sbb boleh nampak laut and kapal2 kat hujung sana.


opsss... sila abaikan tuan punya blog yang montel itu. ^__^


ni la kat belakang muzium tu. cantik sgt. saya suka.. ^__^


opss... ni patut gambar yang ke-2. hehehe... PEMALAS!!!! nak edit pun malas kan. ^__^

Peace... V(^__^)/ sila sama2 kita menjaga hidupan laut yer...

kami siap melawat lbh kurang pukul 3.30pm... marvelous... saya betul2 sgt suka muzium ini. tulis note...
"I'm fall in love...Congrats Muzium Marin Labuan"

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.