Sunday, September 18, 2011

Transit Jalan Semarak

kawan-kawan, sekarang saya berada di Transit Jalan Semarak.... sedang main internet, buat keje dan menonton tv. wow.....!!!!

esok, saya dan en.suami akan terbang ke Labuan. saya akan bercuti selama seminggu di sana. dan akan membuat kerja melalui internet sahaja. harap2 xde la problem. ni pun da ada beberapa perkara yang membuatkan saya mcm cedey nak tinggalkan bdk2 projek. mcm2 hal..... takut plak.

hai budak2 projek, yang penting kita bersatu... jangan sesekali kita mengalah. andai kita mengalah, maknanya habislah team kita.

mungkin saya nampak diam.... mungkin saya x pandai membodek... dan mungkin saya ni x nampak sepandai mana.... tapi, jangan sangka yang tenang tiada ributnya. saya x suka kalau ada insan2 tertentu merosakkan arrangement bdk2 projek. mereka ingat, kami ni hanya memikirkan 1 2 3 projek? bukan ssh pun... barang2 semua kita da ckp ape nak pesan... lain la kalau company2 besar, pandai2 la nak keluarkan dari progrrame yg dibuat. please la korang!!! jgn la rasa selesa sgt. korang ingat, kitaorg ni duk kat site goyang kaki ke? mana nak fikir hal site lagi, mane nak fikir mcm mane nak save kan cost company lagi.... mane nak dgr maki hamun org lagi... korang duk kat office, pegang telefon je kot. kadang2 kitaorg gak yg tolong telefon settle kan semua. haihhhh!!!!!! benci gile. kang bila mulut berbisa ni mula berbicara, sakit telinga korang.... pempaham sendiri la yerk.

esok mula cuti, tapi... entah la. maybe sifat workaholic tu betul kot... di mana saje, asyik ingatkan kerja aje. ^__^

Project Department IGSB... sabar ok!!!! kita kena bersatu.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.