Wednesday, September 14, 2011

Wednesday... 14/9/2011

Alhamdulillah.... dapat juga saya meluangkan sedikit masa untuk meng 'update' entry ini. huhuhu... sgt2 sibuk before saya bercuti selama seminggu ke Labuan. nak selesaikan kerja dan menyerahkan tugas sebelum saya bercuti ke sana.

Nak ucapkan tq to boss (En. Hashim dgn Puan Shima) dan PM (En. Remy) sbb tukar my PC dgn laptop yang giler comei ni. pasni, I'll improve my works, InsyaAllah. so, cuti nanti laptop ni pun akan ikut terbang ke Labuan. ^__^

Life, macam biasa. Alhamdulillah, better dari hari ke hari. En. Suami pun masih ada di sini menemani hari-hari saya. lagi 1 minggu sebelum berpisah jauh... huhuhuhu... kerana tugas kami berpisah. Moga proses pertukaran dipercepatkan. Amin.....

Love to do my hobby again... playing badminton after 3 or 4 months tak buat benda alah tu. bz dgn my jobs. outstation dan keluar ke sana ke mari. hopefully, after this... semua akan ok.



No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.