Monday, September 19, 2011

Hari Pertama Bercuti... ^__^

Alhamdulillah, akhirnya hari ini tiba juga. Sekarang, saya di KLIA menunggu masa untuk terbang ke Labuan bersama en.suami. Sambil saje2 update entry ni, saya tengah cuci2 mata melihat kapal terbang berlepas. Alamak, bestnya kalau dapat tengok dekat2. hehehehe... jakun betul.

Hari pertama, macam biasa aje. Pagi2 da bersiap2 untuk check out dari Transit Jalan Semarak. en.suami kena lapor diri dan saya melihat macam mane proses lapor diri tersebut. Pagi2 lagi da tengok askar2 berbaris. syok gila cuci mata.... ^__^ and then, nama en.suami dipanggil, kami anta bagasi ke lori dan kami terus menaiki bas. Bas bertolak dari Transit lbh kurang pukul 11pagi. @__@! mengantuk. maklum lah, ujan gitu.

then, sampai je kami di KLIA, en.suami menunggu namanya dipanggil untuk ambil tiket. ^__^ check in dan kami terus ke McD. lapo gila... skarang, baru dpt on Mr.L dan Mrs.B.... nak buat keje ckit dan email sesuatu kepada seseorang. ok allzzz.... nnt saya update entry2 seterusnya.... :)

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.